تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
نسخه چاپی/شهر کتاب
تاریخ : شنبه 26 آذر 1401 کد مطلب:31058
گروه: اخبار حوزه فرهنگ

حجوانی جایگزین جهانگیریان شد



هیات مدیره‌ انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، در نشست سه‌شنبه ۲۲ آذرماه ١۴٠١ درخواست استعفای عباس جهانگیریان، رئیس هیات‌مدیره‌ انجمن از مقام ریاست را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن نویسندگان، در این نشست که با حضور اکثریت اعضای اصلی، یک عضو علی‌البدل و دو بازرس هیات‌مدیره برگزار شد، با توجه به وضعیت جسمانی عباس جهانگیریان و نیاز او به آرامش و استراحت در طول درمان، درخواستش با اکثریت آرا پذیرفته شد.

در بخشی از استعفای عباس جهانگیریان آمده است: «با آنکه بودن در کنار شما خوبان و خدمت به انجمن، خود می‌توانست بخشی از تامین امنیت روانی و درمان من باشد، اما نیاز به فرصت کافی برای معالجه و چند عمل جراحی، مرا به ناچار از ادامه‌ همراهی محروم می‌کند.»

در ادامه، برای انتخاب رئیس جدید، با نامزدی دو عضو هیات‌مدیره، مهدی حجوانی و علی کاشفی خوانساری برای ریاست، رای‌گیری به عمل آمد و مهدی حجوانی با اکثریت آرا به عنوان رئیس هیات مدیره‌ انجمن انتخاب شد.

جهانگیریان همچنان عضو هیات‌ مدیره‌ انجمن باقی خواهد ماند و تا برگشت سلامت او، معصومه انصاریان، نخستین عضو علی‌البدل انجمن، به جای او در هیات‌مدیره‌ حضور خواهد داشت.

 

http://www.bookcity.org/detail/31058